ikona wczytywania strony

Aktualności ❯ (Archiwum)

Ikonka.......

Prace naprawcze i konserwatorskie

2023-09-05

DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONYWANIU DROBNYCH PRAC NAPRAWCZYCH I KONSERWATORSKICH W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W POLICACH.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
tel.: 91 42 43 840

II. Tryb udzielania zamówienia:

Zamówienie publiczne nie przekracza kwoty 130 tys. zł, a co się z tym wiąże, do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Z 2023.1605). Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu drobnych prac naprawczych i konserwatorskich za pomocą własnych narzędzi w siedzibie i filii Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach. Obecnie siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej znajduje się w Policach przy ul. Siedleckiej 2a, natomiast filia znajduję się na terenie miasta Police, ul. Staszica 1.
  2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji siedziby i filii na terenie miasta Police.

IV. Zakres zamówienia:

  1. Zakres prac naprawczych i konserwacyjnych obejmie między innymi:
    • drobne naprawy stolarki drzwiowej i okiennej (np. regulacja, wymiana, konserwacja zawiasów, zamków, klamek itp.) ;
    • drobne naprawy rolet dziennych;
    • drobne naprawy mebli i sprzętu biurowego (krzesła, szafy biurka, inne), naprawy lub wymiany zamków meblowych i innych drobnych mebli biurowych;
    • montaż/demontaż np. tablic informacyjnych, podajników mydła i papieru toaletowego;
    • uszczelnianie połączeń gwintowanych, kołnierzowych z wymianą uszczelek oraz usuwanie przecieków z zaworów przelotowych, odcinających, baterii, podgrzewacza wody,
    • naprawę i udrożnienie odpływów w toaletach i pomieszczeniach socjalnych;
    • naprawę i wymianę osprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznej bez wymiany przewodów, np. wymiany bezpieczników (poza bezpiecznikiem głównym), świetlówek, gniazd, lamp, kinkietów, zużytych źródeł światła oraz utrzymanie ich w czystości;
    • informowanie o zauważonych nieprawidłowościach w działaniu urządzeń elektrycznych, mogących mieć negatywny wpływ na bezpieczeństwo i higienę pracy;
    • zakup materiałów niezbędnych do wykonywania drobnych prac naprawczych i konserwatorskich na koszt Zamawiającego, po wcześniejszych uzgodnieniach ze Zleceniodawcą.
  2. Prace konserwacyjne oraz bieżące i drobne naprawy będą wykonywane na podstawie zgłoszeń (w formie mailowej, telefonicznej lub/i ustnej) otrzymanych od Zamawiającego, wskazujących ich zakres wraz z terminem ich wykonania.
  3. Oferent zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z pracownikami wskazanymi przez Zamawiającego, a w szczególności do zgłaszania zakończenia wykonania poszczególnych prac.

V. Wielkość zamówienia:

  1.  Oferent zapewni wykonywanie zgłaszanych usług 1 x w tygodniu przez 6 godz. zegarowych.
  2.  W sytuacjach nagłych, Oferent zapewni wykonanie usługi w najszybszym możliwym terminie, nie później jednak niż w dniu następnym po dokonaniu zgłoszenia.

VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Świadczenie usług obejmie okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r., lub do wyczerpania szacunkowej kwoty brutto będącej wartością umowy, w zależności, która z przesłanek wystąpi wcześniej.

VII. Wymagania wobec osoby świadczącej usługę:

  •  wiedza i umiejętności do wykonywania zakresu prac opisanych w zapytaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, ekonomicznej, efektywności oraz przepisami BHP i PPOŻ;
  •  stan zdrowia pozwalający na wykonywanie w/w usług;
  •  wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, zgodne z przedmiotem zapytania.

VIII. Wymagania pożądane:

  • uprawnienia elektryczne do 1kV
  • uprawnienia sepowskie
  • doświadczenie w wykonywaniu prac określonych zakresem zapytania.

VIII. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:

  1. Za ofertę spełniającą wymagania formalne uznaje się ofertę:
    • złożoną w terminie określonym w zapytaniu ofertowym,
    • złożoną na załączonym druku „Formularz ofertowy”, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
    • spełniającą warunki realizacji zadania, określone w zapytaniu ofertowym,
    • informacje poświadczające posiadane doświadczenie należy wpisać na druku stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.
  2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert:
    • najkorzystniejsza cena oferty brutto: 80%
    • doświadczenie: 20%,
  3. Ogłoszenie wyników postępowania ofertowego nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty i zostanie podane do wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach.

X. Termin i miejsce składania ofert:

Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, sekretariat IV piętro w terminie do dnia 15 września 2023 roku do godz. 10.00 (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe – świadczenie usług konserwatorskich” lub elektronicznie na adres: sekretariat@opspolice.pl

XI. Informacje dodatkowe:

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
  3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  4. Cenę należy wyrazić w złotych polskich, rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
  5. Z wykonawcą, którego oferta spełni wszystkie wymogi wskazane w ogłoszeniu i zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa pisemna.
  6. Umowa zawarta zostanie wg wzoru Zamawiającego.
  7. Termin i forma płatności : przelew, co najmniej 14 dni od daty doręczenie do Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach prawidłowo wystawionego rachunku.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert na każdym etapie postępowania.

XII. Załączniki do zapytania ofertowego.

  1.  Formularz ofertowy
  2.  Tabela dot. ilości lat doświadczenia Wykonawcy w świadczeniu usług wykonywania drobnych naprawczych i konserwatorskich.

Składający ofertę wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia niniejszego postępowania.

Informacja o przetwarzaniu danych

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:

Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Policach, ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010, e-mail: sekretariat@opspolice.pl,  tel. 91 42 43 840

Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@opspolice.pl, tel. 91 42 43 854

Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie:
1. zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022r. Poz.1360 ze zm.);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
4. ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r.
w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019r. Poz. 246).

Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ze składką na ubezpieczenie społeczne 50 lat, bez składki na ubezpieczenie społeczne 10 lat.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji brakiem zawarcia umowy.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy (plik odt 38KB)
  2. Doświadczenie (plik odt 51KB)

Centrum Usług Społecznych w Policach

ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
tel. 91 42 43 840, fax. 91 42 43 841
sekretariat@opspolice.pl

Link do platformy e-doręczeniaLink do platformy epuapLink do bipPolityka prywatnościDeklaracja dostępności