Jesteś tutaj:
Strona Główna
❯ Aktualności ❯ (archiwum) ❯ Prace naprawcze i konserwatorskie
← Powrót do strony głównej
← Powrót do wszystkich artykułów z menu "Aktualności" (archiwum)
DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONYWANIU DROBNYCH PRAC NAPRAWCZYCH I KONSERWATORSKICH W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W POLICACH.
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
tel.: 91 42 43 840
II. Tryb udzielania zamówienia:
Zamówienie publiczne nie przekracza kwoty 130 tys. zł, a co się z tym wiąże, do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Z 2023.1605). Zamówienie prowadzone jest w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach o wartości nieprzekraczającej ww. kwoty.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
IV. Zakres zamówienia:
V. Wielkość zamówienia:
VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług obejmie okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r., lub do wyczerpania szacunkowej kwoty brutto będącej wartością umowy, w zależności, która z przesłanek wystąpi wcześniej.
VII. Wymagania wobec osoby świadczącej usługę:
VIII. Wymagania pożądane:
VIII. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
X. Termin i miejsce składania ofert:
Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Policach, ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, sekretariat IV piętro w terminie do dnia 15 września 2023 roku do godz. 10.00 (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe – świadczenie usług konserwatorskich” lub elektronicznie na adres: sekretariat@opspolice.pl
XI. Informacje dodatkowe:
XII. Załączniki do zapytania ofertowego.
Składający ofertę wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia niniejszego postępowania.
Informacja o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Policach, ul. Siedlecka 2a, kod pocztowy 72 – 010, e-mail: sekretariat@opspolice.pl, tel. 91 42 43 840
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 72 – 010 Police ul. Siedlecka 2a, e-mail: iod@opspolice.pl, tel. 91 42 43 854
Cele przetwarzania danych osobowych:
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualna dalsza realizacja obowiązków wynikających z zawartej umowy.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie:
1. zgody;
2. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022r. Poz.1360 ze zm.);
3. art. 6 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
4. ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 164)
5. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015r.
w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2019r. Poz. 246).
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ze składką na ubezpieczenie społeczne 50 lat, bez składki na ubezpieczenie społeczne 10 lat.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Ponadto jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie na podstawie zgody. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji brakiem zawarcia umowy.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1. Organy i instytucje uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności sądy, prokuratura, policja;
2. podmiotom lub osobom, które uzyskały od Pani/Pana zgodę na pozyskanie danych.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Nie.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Nie.
ul. Siedlecka 2a
72-010 Police
tel. 91 42 43 840, fax. 91 42 43 841
sekretariat@opspolice.pl